sâmbătă, 14 martie 2015

PE SUB ASTERNUT DE SOARE




Pe sub aşternut de soare
Se-tinde un câmp de lăcrimeoare,
Te văd cu ochii tremurând
Tu tainică prin flori păşind,
A lor taine ascultînd.

Cu ochii liniştea cuprinzi
În părul negru flori îţi prinzi,
Tu semne faci a te urma,
Eu semnele le voi păstra
Pe-o pînză le-oi picta.

Şi în tăcere te voi prinde,
În poale-ţi voi cădea cuminte,
Să nu distrug miracol blând
Al păsărilor dulce cânt,
Purtate de un vînt.

Candidă răsuflarea ta
Eu veşnic o voi asculta,
Şi ameţit să fiu aş vrea,
De inima ce-ţi bate aşa,
Neîncetat întruna.

Mi te-ai lăsat a fi furată
De noapte dulce descântată,
Am auzit un sfat ceresc
În amurg dumnezeesc
Să nu ezit, să îndrăznesc.

Lumina lunei încetişor
Pe sînu-ţi a-nflorit uşor,
Lăsînd o urmă – floricea,
O, cât de mult aş săruta
În vis te-oi dezmerda.

A nu visa, să zic că pot,
Că visu-mi e real de tot.
Când inima-mi e infocată
De-o dragoste înflăcărată
În ceruri botezată.

Cocieri Andrei 
Iulie 2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu